Lütfen bekleyiniz, yükleniyor...
  • EURO

    pilates studio

    aletli pilates / reformer
    kadikoy pilates reformer ile özel ders
  • EURO

    pilates studio

    yoga / kardiyo / power lifting / fitness / spinning / pilates
    kadikoy pilates reformer ile özel ders
  • EURO PILATES

    size özel eğitmenler

    iyi hissedeceksiniz
    slide

AÇIK SAATLER

  • Pazartesi 7.00 - 23.30
  • Salı 7.00 - 23.30
  • Çarşamba 7.00 - 23.30
  • Perşembe 7.00 - 23.30
  • Cuma 7.00 - 23.30
  • Cumartesi 8.00 - 20.00
  • Pazar 8.00 - 20.00

Özel Dersler

image
  • REFORMER Deniz Yıldırım Ayşegül Yıldırım
  • GRUP PILATES Sabah 10.30-11.30 Deniz Yıldırım
  • GRUP PILATES Akşam 19.30 - 20.30 Ayşegül Yıldırım

Adresimiz

Hakkımızda

presentation
class

PILATES DERSLERİ

Gebelik, kadının fiziksel, hormonal ve psikolojik açıdan birçok değişiklik yaşadığı uzun bir süreçtir. Gebelikte salgılanan bazı hormonlar ve büyüyen bebeğin ağırlığı, annenin kas ve iskelet sisteminde birtakım değişiklikler yaratır. Annede bel ve sırt ağrıları görülebilir, bağ dokusu gevşer, eklemler kolay yaralanabilir, özellikle el ve ayak bileklerinde oluşan ödem, karpal tünel ve tarsal tünel sendromuna neden olabilir. Hamilelik boyunca bebeğin ağırlığının rahime yaptığı bası ve yerçekiminin etkisiyle pelvis tabanı yaklaşık 2.5 cm aşağıya çöker.Pelvik taban kaslarındaki bu sarkma anne adayına idrar kaçırma gibi yaşam kalitesini düşüren daha birçok sıkıntı yaşatabilir.Kısacası güçlü pelvik taban kasları, doğum sırasında ve sonrasında anne adayları için büyük önem taşır. Pilateste bu kasları kuvvetlendirmek için yapılacak en doğru ve güvenli egzersizleri içerir.

class

PİLATES YAPAN ANNE ADAYLARI

Doğum sırasında rahat ıkınarak rahat bir doğum gerçekleştirirler. Doğum sırasında oluşan yırtıklar azalır. Gebelikte ve sonrasında oluşan idrar kaçırma problemleri ortadan kalkar. Doğum sonrası uterus çok daha kolay toparlanır. Pilates,gebelikte görünen, hazımsızlık ve ödem gibi sorunların azalmasına yardımcı olur. İçerdiği nefes egzersizi sayesinde hem gevşeyen ve uzayan karın kaslarının çok daha çabuk güçlenip, toparlanmasını sağlarken annenin, gebelik sürecinde yaşadığı duygusal dalgalanmalardan daha az etkilenmesine sebep olur. Anne adayı, yaptığı egzersiz sayesinde uykuya daha çabuk dalar, gününü zinde ve motive şekilde geçirir. Cinsel yaşamın doğum sonrası normale dönmesini kolaylaştırır. Hormonların etkisiyle zayıflayan göğüs kaslarının kuvvetlenmesini sağlar. Egzersiz sırasında zihinsel farkındalığı ve anda kalmayı sağladığı için pilates, kişiye mental olarak rahatlama sağlar. Ayrıca, yapılan araştırmalarda, hamilelik sürecinde egzersiz yapan annelerin bebeklerinin otonom fonksiyonları, egzersiz yapmayanlara göre daha iyi çalıştığı kanıtlanmıştır.(Otonom sinir sistemi vücut kalp atışı, nefes alma organları, iç organ fonksiyonları gibi istem dışı fonksiyonları kontrol eder) HAMİLELİKTE PİLATESE NE ZAMAN BAŞLAMALI? Hamilelikte pilatese doktorunuz izin verdiği sürece, gebeliğin 12 ve 16. haftası arasında başlanabilir, ortalama olarak haftada 2 veya 3 defa doğumunuza kadar güvenle devam edebilir, hamileliğinizi daha mutlu ve konforlu hale getirebilirsiniz:)

class

Pilatess ve rehabilitasyon

Her 10 kişiden 8’ i, yaşamının bir döneminde, iskelet ve kas sistemi sorununun etkisi altında kalıyor. Omurganın düzgün kullanılmadığı, vücut dengesinin bozuk olduğu: duruş bozuklukları, yanlış oturuş pozisyonlarında uzun süre kalınması yada bu pozisyonlarda sürekli olarak tekrarlanan hareketler; kaslarda gerilme, yorgunluk ve stres, ağrılı kas spazmlarına yol açıyor. Sonucunda kişilerde sırt ve boyun ağrıları şikâyetleri ortaya çıkıyor. Rehabilitasyon, vücudun kaybettiği yada eksik fonksiyonların yeniden kazandırılması olarak tanımlanabilir. rehabilitasyonda, hastalık ya da yaralanma sonucu vücut işlevlerinden bir kısmını kaybetmiş olan kişinin, mevcut kapasitesini en iyi şekilde kullanarak, vücut işlevlerini en üst düzeyde yapabilir hale getirilmesi amaçlanır. Pilates metodunu diğer egzersiz yöntemlerinden ayıran en önemli faktör rehabilite alandaki efektifliğidir. Pilates egzersizlerinde vücuttaki hangi kas grubunu çalıştırırsanız çalıştırın, önemli olan omurganın çevresindeki kasları o egzersiz esnasında eşit ve dengeli çalıştırmayı birinci kural olarak görmesidir. Yani tüm egzersizler omurga odaklıdır. Stüdyolarımızda, özellikle omurga sağlığı üzerine egzersizler verilmekte olup: sağlıklı bir omurgaya sahip olmak için gerekli olan mobilizasyon ve omurga güçlenmesi üzerine önem verilmektedir. Tüm eğitmenlerimiz omurga üzerinde meydana gelen dejenerasyonlar üzerine tam donanımlı olarak eğitimli ve bu problemlerin giderilmesi konusunda yüksek tecrübeye sahiptir. Pilates duruş bozukluklarının tedavisinde, esneklik kazanmada ve denge gelişiminde, sakatlık rehabilitasyonunda etkili olarak kullanılabilmektedir.

Sizde başlamak istiyor musunuz?

Hemen Harekete Geçin

Bize Ulaşın

İletişim